ମାଆ-ବାପା ମାଆ-ବାପା
ତାଳ ତମାଳର କିରୀଟ ଧାରିଣୀ ସବୁଜିମା ଟାଣି ପଣତ। କାନନ କେଦାର ପର୍ବତର ମାଳ ପରିପୂର୍ଣା ଧିରା ଗମ୍ଭୀରା। ପାଳଇ ଅତିଥୀ ଦେ... ତାଳ ତମାଳର କିରୀଟ ଧାରିଣୀ ସବୁଜିମା ଟାଣି ପଣତ। କାନନ କେଦାର ପର୍ବତର ମାଳ ପରିପୂର୍ଣା ଧିରା ଗମ...
କିଏ ପୂଜା କରେ , ଭଣ୍ଡାର ଘରିଣି, କିଏ ପୁଜେ କାତ୍ୟାୟନି,,,,, ନବରଙ୍ଗପୁରେ ଭଣ୍ଡାରଘରଣୀ,, ଜଗତର ଠାକୁରାଣି,,,,,,l... କିଏ ପୂଜା କରେ , ଭଣ୍ଡାର ଘରିଣି, କିଏ ପୁଜେ କାତ୍ୟାୟନି,,,,, ନବରଙ୍ଗପୁରେ ଭଣ୍ଡାରଘରଣୀ,, ...
ଦୁର୍ଗା ମା ଦୁର୍ଗା ମା
ମା', ଯେଉଁ ଅନ୍ଧକାର ଗର୍ଭରେ ଧରି ରଖିଥାଏ ଦଶମାସ ଦଶଦିନ ତା'ର ରୁଦ୍ଧ କୋଠରୀରେ ଧନ, ଜନ, ଗୋପ, ଲକ୍ଷ୍ମୀ କିଛି ତ ଲୋଡ... ମା', ଯେଉଁ ଅନ୍ଧକାର ଗର୍ଭରେ ଧରି ରଖିଥାଏ ଦଶମାସ ଦଶଦିନ ତା'ର ରୁଦ୍ଧ କୋଠରୀରେ ଧନ, ଜନ, ଗୋପ...
ଅସହ୍ୟ ଯାତନା ଭୋଗିଲି ମୁଁ ତୋ ଗର୍ଭରେ ତୁ ବି ଭୋଗିଛୁ ମୁଁ ଜାଣି ପାରିଛି l ଏବେ ନଷ୍ଟ ଭୃଣ ମୁଁ l ଅସହ୍ୟ ଯାତନା ଭୋଗିଲି ମୁଁ ତୋ ଗର୍ଭରେ ତୁ ବି ଭୋଗିଛୁ ମୁଁ ଜାଣି ପାରିଛି l ଏବେ ନଷ୍ଟ ଭୃଣ ମ...